Koude winter is over...Tijd voor een zonnige lente - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Faith Van Noten - WaarBenJij.nu Koude winter is over...Tijd voor een zonnige lente - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Faith Van Noten - WaarBenJij.nu

Koude winter is over...Tijd voor een zonnige lente

Door: Faith

Blijf op de hoogte en volg Faith

13 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het zonnetje schijnt hier ondertussen al enkele dagen. Ik hoop dat de winter hier nu eindelijk voorbij is, want mijn lentekriebeltjes zijn al 'vollenbak' aanwezig, zene!!

Het is verbazend hoeveel sneeuw er al verdwenen is ondertussen...
Daarom hieronder nog enkele sneeuwfoto's, getrokken eind februari na een grote sneeuwbui, om je een idee te geven van hoe een zware winter we hier gehad hebben. Na een winter in Maine, zal je mij nooit meer horen klagen dat het koud is in België.

Hopelijk kunnen vanaf deze maand eindelijk het winterhoofdstuk afsluiten en volgen er nu alleen nog maar zonnige foto's :)

  • 15 April 2008 - 09:25

    Marocie:

    Hola faithy!

    wel das wel nen zwaaaare sneeuwbui. Hier is het nog steeds warm. Vandaag is het 25graden. Dan nog lopen er mensen met een truitje of een vest... very weird. Als het in Belgie nog maar 20graden wordt verkondigd, dan vliegen de truien en vesten de kast in! spaghetti bandjes is hier totally not done, terwijl dat ik een redelijk aantal heb meegenomen... change of plans :)

    Ja idd ik heb wat probs gehad en gelukkig heeft David ingegrepen en de locale autoriteiten hier ...

    En gebt eindelijk wa meer foto's geplaats, werd tijd!

    alé dikke zoenies from Algiers

  • 14 Mei 2008 - 13:29

    Kim-plantijn:

    Hey Faith, hoe stel je't daar zo ver weg? Je hebt een zonnig weekje België gemist, maar k kan aannemen dat jouw sneeuwpret daar echt onvergetelijk is! Moest je ooit nog terug willen komen naar't kleine België, dan staat er een fris belgisch pintje klaar hoor ;)
    xxx kim

  • 20 Mei 2008 - 11:33

    Marocie:

    zeg faithy het wordt tijd dat je wat meer op je blog zet hé kzen benieuws wat je allemaal aan't doen bent.... greetosss from algeria

  • 21 Mei 2008 - 11:47

    Wilfred :

    Ha die Faith..

    Ik heb zo eens even zitten kijken op jouw site, en in de eerste plaats mijn complimenten voor de dingen die je doet. Mensen zoals jij, daar kunnen er niet genoeg van zijn. Ik begrijp nu ook waarom je moeder zo trots op je is...

    Verder heb je de site mooi opgeleukt met je foto's en video'tjes.
    (Is t al een beetje warmer daar nu???)

    Groeten

    Wilfred

  • 21 Mei 2008 - 15:53

    Mama:

    hey miekemuis,je ziet er zo klein uit in die grote hoop sneeuw!!een dikke knuffel van mama en van de drie varkentjes

  • 22 Mei 2008 - 21:43

    Nathalie:

    Hela, Sjoeb

    Binnen een maandje is het zover é, dan komen ik en de Boys Amerika onveilig maken! jeeeuujj!! Amai, ik heb al vlieg stressjes, nie te doen ! Maare dat wordt daare sowieso dikke feest é! Soit, ik hoor je nog wel voor de verdere 'details' .. tot volgende maand éé :d

    DutsXxx

  • 27 Mei 2008 - 08:09

    Happy Birthday ! ! !:

    Gefeliciteerd ! ! ! ! !

    Maak er een leuke dag van, en neem er maar één (of meer) extra drankjes op !

    Groets

    Wilfred

  • 27 Mei 2008 - 08:33

    Happy Birthday ! ! !:

    Gefeliciteerd ! ! ! ! !

    Maak er een leuke dag van, en neem er maar één (of meer) extra drankjes op !

    Groets

    Wilfred

  • 27 Mei 2008 - 08:48

    Karolien Pieters:

    dag Faith,

    ik stuurde een smsje naar je gsm maar toen dit berichtje niet aankwam, realiseerde ik mij dat je nog steeds in Amerika zat! Bij deze een superfantastische verjaardag gewenst daar over zee :).

    Vier die 23 jaarkes maar goed! Nu je niet meer moet studeren op je verjaardag (ik wel nog altijd :( mr laatste keer! )

    zoen karo x

  • 27 Mei 2008 - 17:55

    Mama:

    gelukkige verjaardag!!!!!! 23 dikke kussen en 23 nepen van mama en de broeren .XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 28 Mei 2008 - 13:42

    Marocie!!:

    HAPPY BIRTHDAY scheetjeuh !!! kzen idd een dagje te laat, maar liever laat dan nooit zeggen ze hé (het is een excuus i know) alé 3 dikke zoentjes poepie :)

    ciao ciaaaooooooo

  • 03 Juni 2008 - 19:13

    Jonas:

    Er komt daar precies geen einde aan het koude weer?
    Of is voor de mensen daar nu aangenaam vertoeven?

    Nog veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Faith

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 17822

Voorgaande reizen:

30 November 2008 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: